خرید اپارتمان در محموداباد املاک جاوید
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی , اخبار ,آموزش, دانلود
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
کاهش پینگ
دیگر موارد
آمار وب سایت

محمودآباد شهری در استان مازندران در شمال ایران و در نزدیکی دریای خزر واقع شده است. این شهر در 230 کیلومتری شمال شرقی تهران و 40 کیلومتری شمال شرقی شهر بابل قرار دارد. این شهر تقریباً 40000 نفر جمعیت دارد.

محمودآباد به خاطر مناظر طبیعی زیبای خود از جمله جنگل های مرتفع، آبشارها، رودخانه ها و دریاچه های زیبا شهرت دارد. یکی از محبوب ترین جاذبه های این منطقه، دره چالپارس است که آبشاری خیره کننده را در خود جای داده است که از ارتفاع بیش از 30 متری فرو می ریزد. یکی دیگر از شگفتی های طبیعی که باید ببینید، رودخانه سهزار است که به دلیل آب شفاف و چشم اندازهای زیبای اطرافش معروف است.

محمودآباد علاوه بر جاذبه های طبیعی، از نظر مکان های تاریخی و فرهنگی نیز غنی است. این شهر خانه تعدادی از بناهای تاریخی مانند قلعه محمودآباد، که قدمت آن به قرن چهاردهم باز می گردد، و زیارتگاه علی اکبر، یک مکان زیارتی محبوب برای مسلمانان شیعه است. مسجد جامع محمودآباد یکی دیگر از آثار تاریخی مهم است که قدمت آن به دوران صفویه می رسد.

گردشگرانی که از محمودآباد دیدن می کنند می توانند از انواع فعالیت های تفریحی مانند فعالیت های ساحلی، ماهیگیری، پیاده روی و قایق سواری لذت ببرند. این شهر دارای تعدادی هتل و ویلا سطح بالا با منظره دریا و همچنین مهمانخانه های سنتی برای کسانی است که به دنبال تجربه ای معتبرتر هستند. بازارهای محلی و فروشگاه های صنایع دستی نیز مقاصد محبوب برای بازدیدکنندگان هستند که طیف گسترده ای از محصولات و سوغاتی های محلی را ارائه می دهند.

به طور کلی، محمودآباد ترکیبی منحصر به فرد از زیبایی های طبیعی، تاریخ و فرهنگ غنی و امکانات رفاهی مدرن را ارائه می دهد که آن را به مقصدی ایده آل برای گردشگرانی که به دنبال تجربه سفری متنوع و خاطره انگیز در شمال ایران هستند، تبدیل می کند.

نوار ساحلی محمودآباد مملو از برج های بلند و ویلاهای ساحلی میباشد ، ویوی بی‌نظیر دریا و دشت  و آب و هوای عالی این منطقه علت اصلی ساخت برج ها و ویلا های این منطقه میباشد. بر همین اساس سرمایه گذاران زیادی جهت خرید اپارتمان در محموداباد املاک جاوید به این منطقه روی آوردند. شهر محمودآباد دارای شهرک‌های ساحلی برند زیادی از جمله شهرک خانه دریا، شهرک دی ، شهرک قصر دریا ، شهرک اکباتان و شهرک مروارید خزر و …. میباشد .





:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : امین پارسیان
ت : دو شنبه 2 مرداد 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی